Mijn avontuur is begonnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Viev inAussie - WaarBenJij.nu Mijn avontuur is begonnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Viev inAussie - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur is begonnen

Door: Vivian Bekker

Blijf op de hoogte en volg Viev

25 Augustus 2015 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

Na veel regelwerk, dagdromen en vooral veel voorpret is het zo ver; mijn reisavontuur is begonnen!! Ik heb altijd geroepen dat ik veel wil reizen en dat ik de kans grijp zodra deze er is. Deze is nu hier, zelfs nog ingepakt mèt strikkie zou je haast kunnen zeggen.

Dinsdagochtend 8.00 uur: Daar gaan we dan.. paps en mams brachten me naar Schiphol. Ik hikte er zo verschrikkelijk tegenaan. Vreemd idee wel hoor, waren zij tot voor kort nog lichtelijk benauwd als ik in het donker naar de andere kant van Hardenberg moest fietsen.. vliegt nu hun kleine meid in haar uppie naar de andere kant van de wereld (!). Zelfs nog in het donker. Afscheid nemen is nooit leuk, maar alle lieve berichtjes en cadeautjes hebben de pijn van afscheid nemen al flink verzacht. Waarvoor dank!

In de rij voor het inchecken van de bagage werd ik ineens héél, heel erg blij verrast door mijn lieve vriendinnen; zij kwamen mij stiekem uitzwaaien! En er kwam nòg een verrassing aan: een tasje gevuld met een aantal kleine cadeautjes die ik pas op een bepaalde datum mag openen (lees bijvoorbeeld: net geland, week 43, Sinterklaas, O&N, etc..)! Wat een bofkont ben ik èn wat zal ik ze missen.

Op naar Sydney! We zullen eerst een tussenlanding maken in Hongkong. Daar heb ik een overstap van 12uur. Met een beetje geluk kan ik nog iets van Hongkong zien!

Liefs,
Viev

  • 26 Augustus 2015 - 14:12

    Erna :

    Found it haha.
    Heel veel plezier, maar eerst nog even een stukkie vliegen in het donker (ipv fietsen in het donker).
    We gaan je volgen!
    xxxx mama

  • 28 Augustus 2015 - 15:57

    Bea:

    heey meissie geniet ervan en ik probeer je zoveel mogelijk te volgen, via internet, niet in het echt hahhahah, pas goed op jezelf, en probeer zoveel mogelijk van de wereld te zien.
    gr bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Viev

I fell in love with Australia

Actief sinds 29 Juli 2015
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 7266

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 29 Januari 2016

Rondreis Australië

19 December 2014 - 22 December 2014

Stedentrip London

03 Juli 2013 - 30 Juli 2013

Rondreis USA

Landen bezocht: